Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Társkeresőző Pasik Állatkertje

Friss topikok

Címkék

A hazug

2012.08.28. 00:27 Csini.bloggerina

CSAK HAZUDOTT, CSAK HAZUDOTT…………..CSAK HAZUDOTT … :-)                                                                                                

                       

Ezt a posztot Stellus barátnőmnek ajánlom, aki utálja ha becézik :-P de én meg imádom őt és sokat köszönhetek neki  <3 megaszeriiiiii ! :*

 

MINDEN KAMU VOLT.  Ami nem, azon meg ferdített:-) Kezdve azzal, hogy mivel két keresztnevet adtak neki a szülei, alapból a másodikon mutatkozott be minden friss ismeretségből származó nőnek, mert biztos, ami biztos ;-) hátha még sem szeretne hosszú távon csevegni, nem kell, hogy tudjam ki ő :-D  ; és mert valószínűleg az a blogos énje...  (de később annyira ügyesen bontogattam a lelkét, hogy hamar elszólta magát  :-) ) Aztán ferdített az anyukájáról, aki szerinte kardiológus, mert aki ott dolgozik az már az :-O de nem! :-D Aztán mielőtt találkoztunk, hazudott a nőkkel való kapcsolatáról, hogy ő most mindenkit megszüntetett miattam, és ő így még soha… na persze ;-)))  Aztán, hogy ő egy fél-celeb, mert neki van egy blogja :-D  Háttttt most már nekem is :-D :-P Persze akkor még fingom nem volt, hogy ez bárkinek lehet… ;-DDDD                                                                                       Szal ott ismerkedtem meg vele . Persze ez sem véletlen, mert már hónapokkal korábban kinéztem őt magamnak, mikor egy pasi miatt keveredtem a blogjára és gondoltam, foglalkozom én itt mindenféle idiótákkal akik kommentelnek, a faszt, nekem a „főnök” kell :-D ;  és úgy alakítottam, hogy felfigyeljen rám :-) Természetesen  ő ezt nem tudhatta (hello béb  :* ) ;-) :-D                                                     Miután kedvesen beszólt, hogy örül, hogy ott vagyok de irdatlanul ultra gáz, hogy fosom a hangulatjeleket és nem csipázza az infantilis, éretlen 19 éveseket ( sajnos betegesen vonzódott az idősebb nőkhöz  -  és bár hamar felderítettem ennek okát , kevés volt az időm kezelni :-) - tulképp a mai napig nem értem igazából, hogy részéről hogy kerültem a képbe… :-O ) én csak elégedetten mosolyogtam, hogy remélem sosem leszek idősebb lélekben 19-nél és külsőleg sem 27-nél ; és ha tudná hány éves vagyok valóban , igen csak kamillázna ;-DDD És mivel engem nem olyan fából faragtak, akit csak úgy el lehet küldeni a picsába, (és már  a talaj megművelésre elő volt készítve számomra :-D gondoltam, ideje elvetnem a magokat ) így szépen odamondogattam neki a válogatott kis finomságaimat :-)           Pár ilyen kis adok-kapok után láttam, hogy bejön neki a kicsit sem hétköznapi sztájlom és érdeklődik irántam . Ennek elég egyértelmű jelét adta azzal , hogy a nála kommentelőkön keresztül üzengetett, hogy ha kiderül hány éves vagyok, mondják már meg neki :-D Én meg nem vagyok hülye, vettem az adást és írtam neki egy „szívhez szóló” privit, hogy igen, elmúltam már 19 és ha nem néz a plexi mögé, ne ítélkezzen, pont ő, akit mindig meg akarnak menteni mert azt hiszik, hogy fuldokol, pedig csak integet… :-)A válasza csak az volt, hogy ahhoz, hogy be tudjon kategorizálni, jobban meg kell ismernie…  :-DDDD Mondta ezt azok után, hogy folyton-folyvást hangsúlyozta, hogy ő nem ismerkedik a blogjáról… Na persze ;-) de már akkor is CSAK HAZUDOTT ;-DDDDD :-(

Ezek után egyre több mélt váltottunk, elég sok mindenben egyformán láttuk a világot (vagy CSAK HAZUDOTT  :-D ), majd némi információáramlás után, mely kedvezően befolyásolta ismerkedési kedvét, szeretett volna szkájpon is beszélni, majd telószám és innen mindennapos eszmecserék kezdődtek, a gyerekkori orrvérzéstől kezdve a mit mesélünk majd az unokáinknak-ig. :-)                 Aztán a szálak erősödtek, majd feldobta, hogy találkozzunk, ha haza jön, mondtam, hogy semmi akadálya :-) (oh, elfelejtettem mondani, hogy ekkor még nem oly rég kezdett új életet külföldön ) Majd ahogy közeledett a haza érkezésének időpontja, mint ha feledésbe merült volna ez a találka… én nem szóltam, vártam mi lesz :-) Mondta is, hogy hááát, mondta volna már, hogy találkozzunk, de mivel csak 2 vagy 3 napra jön, nem lesz ideje… Először finoman próbálkoztam, hogy egy órája csak van arra , hogy egyáltalán terepszemlét tartsunk :-) De makacs volt, meg óvatos ;- ). Plusz mondta, hogy vannak elvarratlan magánéleti szálai (na ezt még később… ) amiket szeretne rendezni. Persze rögtön próbált is kompenzálni (fordítok : elaltatni :-D ), hogy az utána lévő hónapban több mint egy hétre jön és akkor tudunk talizni. Csendesen, megadólag azt mondtam, hogy persze, ahogy gondolja :-) DE : a faszt! :-DDDD                                                                                                                                           Ahogy közeledett a hazatérésének időpontja , kivágtam a hisztit, hogy azért az mégsem járja, hogy pont velem ne találkozzon. Asszem vmit igen jól csinálhattam, mert elég hamar igent mondott :-DDD Aztán variált még a napokkal, ezt akkor még nem értettem, hogy miért… :-) hát nem azért, hogy nekem oly jóóóó legyen :-D  csak nem akart senkiről sem lemaradni  ;-) :-( Aztán jött, hozott csokit, elvitt moziba, kedves volt, figyelmes ( szal minden szar sablont bevetett amit csak lehet :-D ) és mivel a dolog tetszett , úgy döntöttem, hogy nem baszok ki magammal lesz ami lesz, szexelünk :-D                                                                                                                                                                    Jó volt :-) és eléggé úgy tűnt, hogy neki is, mert azon felül, hogy megkért maradjak ott és aludjak vele :-OOO ( ezt nem is értettem, ha szar lett volna, vagy átlagos akkor hazaküld/visz ??? :-OOOO úbazzz :-O :-DDDDDDDDDDD  mekkora mák, hogy illllyen jó vagyok ;-DDDDDDDDDDDD persze ez koránt sem olyan mulatságos, hanem… :-(( Sőt, másnap reggel kifejezett óhaja volt, hogy repüljek vele  Meseföldre vagy ő marad itthon, és azon gondolkodik, hogy hogyan lehetne elintézni, hogy itthon maradjon egy-két hónapra (húha, hát hosszú távra tervezett baszki :-D milyen nagylelkű ;-D ) mert aztakurva és ajaj! :-D És én szuperlány vagyok ! :-) ( valszeg mindenkinek akad egy hasonló név ;-) )Nem mondom, hogy nem hízelgett a dolog, de mondtam, hogy azért ezt ne kapkodjuk el ennyire, főképp azt ne, hogy itthon marad, mert aztán esetleg én leszek a hibás, hogy hazarángattam. Pedig nem  kellett volna rángatni… ;-)Visszautazott, majd következett öt hét fantasztikus kínszenvedés, míg újra látjuk egymást. Cset 0-24-ben, napi több órás szkájpolás, telefonszex :-)(hihi)…  És  innentől persze az is központi téma volt , hogy mikor megyek Meseföldre, menjek már. Végül úgy döntöttem, hogy bár annyira még nem ismerem, csak nem fog eladni,  vagy elcserélni két birkára, szal üsse kavics megyek :-)Vett nekem repjegyet  ( vagy CSAK HAZUDOTT  :-) ), hogy miután legközelebb jön és együtt töltünk egy hetet (mert addigra a majd találkozunk, átértelmeződött együtt leszünk egy hetet-re :-D ), rá két hétre Csini utazzon ki hozzá és akkor ez majd így megy a világ végezetéig, hogy hol ő hol én utazom. Vagy nem… :-)

És bár az idő alatt míg fizikálisan távol voltunk egymástól, lelkileg igen közel kerültünk  -volt nagy gigamega szeri, meg én nem csak egy  projekt vagyok... ;-) ( vagy CSAK HAZUDOTT ) - de annyira még sem, hogy lezárja bizonyos elvarratlan nőügyeit…. :-) :-( Így mikor nagy rózsaszín ködben lubickolva próbáltam élvezni , hogy végre egy hétig együtt vagyunk ( meg egyéb dolgokat is  :D bár abba nem volt hiba ;-) ), rögtön a második napon szembesültem ( mert az első nap annyitra elfoglalt voltam, hogy nem volt időm észrevenni :-DDD ) egy női bugyival, ami nem az enyém volt :-O :-( Persze, ő egyből meg is magyarázta (vagy CSAK HAZUDOTT ? :-D ) , hogy az elvarratlan szál, aki szegény nem érti meg 2-3 éve (hogy miiii??? :-OOO ), hogy vége van (vajon miért? ;-)))  ) hagyta ott, direkt!!! :-OOO  monnnndom, hogy „lehet” , hogy CSAK HAZUDOTT , nah ;-DDDDD     De akkor, ott, én el akartam hinni….........:-)

Viszont hiába szervezte le a családi ebédet és mutatott be az anyukájának, ez a kis gikszer méreg volt a pohárban. Keserű és igen lassan ölő méreg. És végül az én sérelmeim az ő sérelmeivé is váltak, mert akkor, ott,  emiatt, nem tudott kiteljesedni bennem a szerelem. Ő pedig ezt érezte és sérelmezte…  Egyik este láttam, hogy el is szakadt nála a cérna mikor nyikorogtam, hogy áááá, ez nem fog menni meratávolság meg kutyafasza, de nem ez volt a vég :-) Hanem miután újra visszautazott szépen kiosztottam és hagytam egy üzenetet neki, hogy soha többet ne keressen.  Amit már másnap reggel  megbántam , mikor kitisztult a fejem, mert  éreztem, hogy baj lesz, éreztem,  hogy beleszerettem…

De, nagyon belecsúsztam  a románckodásba baszki  :-DDDDD

Innentől kezdve már semmi nem volt ugyanaz… nem várt reggelente 4-5-6 különböző fórumon ébresztő üzenet, ritkultak a dialógusok, egyáltalán nem beszélt velem szkájpon, ráébredtem, hogy vmi megválozott.  Éreztem, hogy nem afelé tendál a dolog, hogy Meseországban önfeledten élvezhessük egymást ... Sokadszori kérdezésre elmondta (vagy CSAK HAZUDOTT :-D ), hogy mivel én nem lettem szerelmes belé, így ő sem belém :-OOOO (na neeeee :-DDDDD ez csak vicc , ezt meg hogy ? :-) ) és nincs semmi baj, ugyanúgy szerizzük egymást, nem arról van szó, hogy szép lassan le akar építeni… Már vilogott is a piros vészjelző fénye, hogy CSAK HAZUDOTT  :-)                                                   Elég érett személyiség révén (ha vmit elmagyaráznak, megértem )kértem, hogy mondja el, akkor most mi van. 2-3 hétig megtisztelt azzal, hogy lófaszt sem mondott, mert szerinte még nincs itt az ideje :-DD (vagy CSAK HAZUDOTT :-D )aztán kb. még másfél hónapig kedvesen bizonytalanságban hagyott, melegen tartva, hátha mégis ihlete támad hozzám és meggondolja magát .

Aztán megint eljött hazaérkezésének ideje, gondoltam , okés bazdmeg, köcsög voltál, de én akkor sem megyek le  a szintedre, megbeszélem veled felnőtt ember módjára , mert én úgy szoktam egy kapcsolatot lezárni :-) (de én kérek elnézést a túlérett gondolkodásmódomért :-D :-D )Minden esetre megbeszéltük, hogy bizonyos szombati napon délután 5 órára értem jön.  Délelőtt írt, hogy hányra jöjjön? :-O Furcsállottam is a korai amnéziát, mivel azt gondoltam, hogy világosan megbeszéltük, hogy mi a forgatókönyv  :-) Szépen kipicsáztam magamat, mert én mindennek megadom a módját, de mikor  5 óra 17 perckor (szokásomhoz híven nem voltam időre kész :-D ) ott álltam talpig csiniben és még mindig nem csöngött a telefonom akkor már érdekesen kezdett torzulni az arcom, hogy akkor  most CSAK HAZUDOTT ??? :-O És ha lottóztam volna azon a héten, akkor nyertem volna…………:-) 

Hívtam, nem vette fel. Írtam sms-t nem válaszolt :-)Megmondom őszintén, velem ilyet még nem csináltak - lévén a korábbi pasiknak akikkel kapcsolatom volt, volt gyerekszobájuk :-D -  így értetlenül álltam a helyzet előtt :-) Az biztos, hogy ezek után fészen, mélben, sms-ben, ahol értem ;-D kellőképpen megdicsértem , a részleteket nem  publikálnám, mert vagyok annyira intelligens :-))) de lelki defektjeinek felsorolásától kezdve odáig , hogy legszívesebben szívlapáttal csapkodnám, megnyugodhattok, volt minden :-DDDDDD persze a tőlem várható fappáns és emelkedett stílusban, mert én még ennek is megadom a módját ;-)) :-P                                                  

És lásd milyen az élet, másnap ki kellett húzni a bölcsesség fogát, mert fájt szegénynek … ;-)

Hát isten nem ver bottal ;-D és lehet, hogy bent kellett volna hagyni :-)  Na nem a fájdalom miatt, bár azt is megérdemelte volna, hanem hogy hátha bölcsebb és érettebb lesz valaha :-DDDDD Ezt kommenteltem is neki , mire mi volt a válasz? : Like :-DDDDDD :-O :-D

Vagy CSAK HAZUDOTT… :-)

38 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskeresozopasikallatkertje.blog.hu/api/trackback/id/tr874733331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.08.31. 13:39:54

Ez miez? Valami gyereknapló??
A sok szmájlitól fejfájást kap az ember.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.08.31. 17:48:58

@Csini.bloggerina: jó, közben rájöttem, hogy ez nálad alap és nem a túlzásba vitt telefonszex miatt lettél ilyen.

Csini.bloggerina 2012.08.31. 17:52:47

@pushpang (univerziális határeset): hogy te mennyire keresztül látsz a dolgokon ;-)

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.08.31. 19:53:02

@Csini.bloggerina: a gyors felfogás és a félelmetes éleslátás generációk óta öröklődik a családomban.
De most már erős a gyanúm, hogy én kimaradtam belőle.

És most mi van, elküldted már a picsába végleg vagy még mindig élvetegen kínozzátok egymást, már úgy virtuále persze.

Csini.bloggerina 2012.09.01. 02:40:23

@pushpang (univerziális határeset): a gyanúd alapos ;-)))

a másikra meg: :-DDDDDDDDDDDD

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.09.02. 21:57:19

@Csini.bloggerina: baszki, kapd össze magad és tartsd távol magadtól a lúzereket és ne ismerkedj társkeresőkön. Nettó fasság.

Nincs nálam a Colombusz tojása, de sztem regelj valami középszerű nicket, amit nem harcolsz le bulvár témákban, aztán vegyülj el közéleti blogokon és meglásd..

nosce 2012.09.03. 15:11:49

na él a tiltás és itt ? :)

nosce 2012.09.03. 15:12:30

újjjééééééééééé élek :)

nosce 2012.09.03. 15:12:57

köszi foxi visszakúszhatok ? :)

foxglove (törölt) 2012.09.03. 15:17:31

@nosce: visszaállítottam gyere vissza

nosce 2012.09.03. 15:23:55

@foxglove:
köszi, hatott a varázsige :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.09.03. 18:20:19

Berakom ide is, ahogy kérted!

Köszönöm, h nekem linkelted be, tanulságos volt. Mindig megdöbbenek, hogy mennyire mások vagyunk.

1, úgy látom, h nagyon mélyen érintett ez "kapcsolat".
2, vehemens vagy, ki kellett magadból írni, gondolom, meg beszélni is róla, az sem árt.
3, a stílusod (nem az írási, az sem), kicsit sem hasonlít rám, de mivel te ilyen vagy, elfogadom.
4, nem tudom, h az szándékos-e, de azért könnyen meg lehet fejteni, hogy kiről van szó. Az ő oldalát is érdemes lenne megismerni.
5, mivel hazudott, vagy vagy vélted a hazugságot, úgy érzem, h mindenképpen te jártál jobban, mert bizalom az nincs, akkor meg csak dugás van, hosszú távon úgysincs esélye, akkor meg minek.
6, nem tudom/tudhatom, hogy milyen vagy élőben, a viselkedésed h tükröződik le másokban, vagy te h ítélsz meg másokat, mindenesetre nagyon érdekes, h ennyire "át tudott vágni" téged.
7, ettől én is félek, de mondjuk elég jó emberismerő vagyok, nehezen találkozom akárkivel, de azt előtte kiismerem. Pontosan azért, mert félek attól, h így járhatok, mert ez rohadt szar lehet.
8, mondjuk én így le sem írnám, mert csak emlékeztetne arra, h mennyire fáj.
9 egy ilyen csalódás engem nagyon visszavetne. Védem magam, amíg lehet, ezért is húzom a találkozásokat, így is hajlamos vagyok a lehetőségtől megrémülni. Más kérdés, h minek húzzam az időt elvileg, ha aztán pl nem, de mégis kivárok sok esetben, mert én így érzem helyesnek.
10, láttam, h pushi azt mondta, h hagyd a francba a netes társkeresőket, lehet, h igaza van, lehet, h nem. Vannak normális emberek is ilyen helyeken, csak nehéz kiszűrni, erre jó a sok társalgás.
11, tudom, ti is diskuráltatok, stb, mégis érthetetlen számomra, lehet, h másnak nem, hogy mennyire nem jött le az egész neked. Egy ilyen pasi megérdemli, h őt is átvágják, de nagyon. Nem tudom, h nekem feltűntek-e volna valaha is a jelek, ilyen tapasztalom nincs, eddig mindig megbízható emberekkel találkoztam, beleértve a hétvégémet is, pl. Eszembe sem jutott, h ne higgyem el, amit mond. Lehet, h te is így voltál
12, ahogy elnézem, nagyit csalódtál, ami azt jelenti, h egy ideig igen bizonytalan leszel, remélem, mihamarabb túljutsz ezen

Na, befejezem, csak jöttek a gondolatok, kicsit kevésbé összeszedetten, de jöttek, na:)(talán néha értelmetlenül is most, de végre aludtam:D) Lehet velem nem egyetérteni:)

Várom más megnyilatkozását is:)

Csini.bloggerina 2012.09.03. 20:10:56

@pushpang (univerziális határeset): kozepszeru, hehe, na az lenne esetemben az atbaszas :-D na meg a furcsantorz ;)
de azert koszi a tippet:) en kiserletezo tipus vok,szal mert ne azt is ;)

Csini.bloggerina 2012.09.03. 20:13:16

@nosce: @foxglove: ne csak jatszadozzatok,hanem szepen tessek hozzaszolni a temahoz erdemben :-P

Csini.bloggerina 2012.09.03. 20:41:43

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: hu,eloszor azt hittem, hogy az uttorok 12 pontja,DE NEM! :-DDD
4.: en ismer(t)em :)
7.: szar, de ha nem kiserlezezel lehet, hogy a jo dolgokbol os kizarod magadat ;)
8.: emlekezni jo,az ved meg a tovabbi serelmektol :)
9.: persze, mindenki sajat belatasa szerint ;)
10.: biztos vannak,mert mi vagyunk ra az elo pelda ;)
11.: nem,en tudtam az elozmemyeket es azt is,hogy velem is megtortenhet:) de remeltem,hogy nem igy lesz, igazabol vegig eleg szkeptiludan alltam a dologhoz, kivancsi lennek,ha nem igy lett volna, hova jut a dolog? asszem naiv voltam, hogy azt hittem boldog lehetek:-DD
12.: csalodtam, igen,de ha bizonytalan leszek es ezt a felelmet magammal viszem,akkor sajat magam ellensege leszek :) ebbol az esetbol pont ezt tanultam meg :) elobb meg kel probalni a dolgokat,utana meg mindig mondhatsz nemet :)))
meg nem vagyok eleg okos ezert az elet tanit...

foxglove (törölt) 2012.09.03. 20:41:46

@Csini.bloggerina: ja hogy itt nem lehet offolni? nahhát ilyet:DDDDDDDD (csak viccelek:))

tehhát érdemben: az állatkert allegóriát folytatva (ez nagyon tetszik) a fent említett példány egyértelműen vadon élő állatnak tűnik, befogásra, háziasításra szigorúan alkalmatlan. a vadon az ő igaz hazája ahol kedvére hajkurászolgathassa:) a pumákat.

foxglove (törölt) 2012.09.03. 20:43:38

az volt már, hogy miért nem látszanak az avatarok?:DDD

Csini.bloggerina 2012.09.03. 22:00:13

@foxglove: most jöttem rá bazdmeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ez mekkora volt !!!!!!!!!!!!!riszpekt aszki, riszpekt : PUMAAAAAAAAAAAAAAAAAA áháháháháháháháháháháhh
naggggggyon tudsz ;-))))))))))))))))

ja és még valami: ez az a hely ahol mindent lehet ;-)
mert EZ AZ ÉÉÉÉÉÉN BLOGOM :-DDDDDDDDDDDD -o-
hah, kimondhattam :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
vééééégre új értelmet nyert ez a mondat :-D most már nem csak pejoratív értelemben használt ;-DDDDDD

Csini.bloggerina 2012.09.03. 22:01:43

@foxglove: tényleg baszki :-OOOOO
na minnnyá utána nézek ennek ;-)

Csini.bloggerina 2012.09.03. 22:04:50

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: igen, már kezemben is a zsepi, megkönnyeztem a gesztust ;-))))))

Csini.bloggerina 2012.09.03. 22:35:10

@foxglove: tudod, hogy okosabb vagyok, mint egy ötödikes ;-D
de hallod, ez hatalmas volt, minden tekintetben :-)))))) télleg riszpekt érte ;-)))))
lehajolok bazdmeg ! ;-) :-DDDDDDDDDDDDDDDDD
ezért (is) imádlak ! :-)))))))))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.09.04. 09:38:38

@Csini.bloggerina:

4, úgy értettem, hogy az ő verziója is érdekes lenne, h ő h látja a dolgokat
7, valahol biztosan mazochista vagyok, de nem szeretek mégsem annyira szenvedni. Kísérletezés kell, de nem mindenáron. Valamit nagyon tudnia kell a másiknak, h én hajlandó legyek talizni vele. Tudom, h ez a saját hülyeségem, de ez nehezen megy. Amúgy Miskolc meg kisebb réteg ugye, a többit gondold utána:D
8, nem mindig, mert a sérelmek előjönnek, márpedig azokon jobb túllépni, szerintem. Meg a jó dolgokra érdemes emlékezni.
11, kíváncsi vagyok, h miért akarsz egy olyan kapcsolatba belelépni, amiről már régóta tudod, h necces lehet? Én alapvetően jóhiszemű, naivnak tartom magam, de ha már az elején tudom, h vmi nem stimmel, akkor bele sem kezdek. Ez is a félénkségem miatt van. Valszeg jó dumája lehet a pasinak.
12, érdekes, én nem vagyok az előbb próba híve :) Pedig tuti, h bizonytalan leszel, meg leginkább bizalmatlan. Mindenkiben kételkedni fgosz egy darabig, vagy nem?

Az élet meg mindenkit tanít:P

Csini.bloggerina 2012.09.04. 10:30:42

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: 4.: érdekesnek biztos érdekes lenne;-) csak nem igaz ;-DDDDDDD
8.: én meg úgy gondolom, hogy az emlékezés inkább megvéd... egy hasonló dologtól :-)és tudni kell helyén kezelni is a dolgokat.
11.: :-))) merek nagyot álmodni és játszom a tűzzel :-)és nem nagyon ismerek lehetetlent;-)nem vagyok egy biztonsági játékos, és tudom hogy aki trapézon hintázik az le is eshet. de aki nem él, az csak vegetál.
12.: mért lennék bizonytalan, meg bizalmatlan? :-O nem mindenki ő :-DDDDDDD most mondanom kell, hogy szerencsére ;-) :-D
ráadásul, nem kezdhetsz valakivel úgy, hogy egy másik pasi által okozott korábbi sérelmeidet rá kivetíted :-) eleve halálra van ítélve akkor sajnos :-(

mindenkit ? azt hittem csak én vagyok ilyen szerencsés :-DDDDD :-P

nosce 2012.09.06. 11:06:20

itt is leveszem a zátkot a topicról :)

paranyuszi (törölt) 2013.01.02. 19:36:03

Hühhhhaaa!!!!!! Volt némi deja vu érzés.... :DDDD

Csinikém, megírtad a tutit, magam sem tudtam volna jobban!!!!!! :DDDDD

Az ég kék, a fű zöld, akinek pé ő cséje van ammeg úgyis hazudik... ennyi :DDDD

Csini.bloggerina 2013.02.14. 10:56:38

@paranyuszi: hát, nyuszikám, majd olvasd a következőt, nem sokára kint ;-)
asszem van még új a nap alatt ;-DDDDDDDDDDDD :-/
süti beállítások módosítása