Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Társkeresőző Pasik Állatkertje

Friss topikok

Címkék

Minden kezdet valaminek a vége.......................és minden vég valaminek a kezdete...

2012.08.22. 19:56 Csini.bloggerina

MINDEN PASI EGY FASZKALAP! ,

gondoltam, mikor vége lett a 12 évig tartó kapcsolatomnak, és hirtelen a hátam közepére sem kívántam egy pasit sem. Nem hogy máshová ;-D   (igen, a szexre gondolok ;-) mint mindig :-P :-D )                                                                                                                             Szerencsére úgy alakult, hogy én jöttem el, de azt nem mondom, hogy azért nem viselt meg a dolog :-) Úgyhogy egy-két hónap óbégatás után, hogy jaj én mért vagyok illllyen szerencsétlen és , nekem többet pasi nem is kell, merennek is mi lett a végeeeeeee, viszonylag hamar magamhoz tértem és néha-néha már rá is mosolyogtam egy csinosabb pofira :-) De mivel ez egy a neten fellelhető pasikról szóló blog, maradjunk is csak ebben a pocsolyában ;-)                                                                           Mivel korábban (kenyértörés előtt ) életvitelemből kifolyólag nem igazán használtam az internetet, max egy-két levél elküldésének erejéig, egy  egészen új és számomra feltérképezetlen világ tárult elém mikor beszabadultam erre a khm… gyönyörű helyre ;-DDD  A hirtelen rám szakadt rengeteg fölös szabadidőmet próbáltam elütni vmivel, amit nem gátol, hogy néha sírógörcsök közepette fetrengek .     

                                                                                                                                                     Hát ez lett az , INTERNET,  hello ;-D

Gondoltam jól körül is nézek akkor , és mivel épp a valóvilág volt porondon , rögtön találtam is egy mókás blogot, ahol az ember kiélheti azon hajlamát, hogy a nyomorultakat ekézizi ;-D  Ezt csak azért kapcsoltam ide, mert ez volt mindennek a kezdete :-)             Blogolás közben az ember csillagszemeket meg csini pofikat ugyan nem lát, de ennek ellenére ha kicsit is laza, jó fej , van humorérzéke, akkor elég nagy pasi áradatra számíthat :-)                                                                                                       NA ÉN NEM ILYEN VAGYOK . Én a kicsinél is egy picikét jóval több vagyok, mondhatni pestiesen túmács ;-) Ez a reakciókból  is és a postafiókomban sorakozó privik számából is felmérhető volt :-DDDD

Tulajdonképpen, itt indult a dolog - meg persze volt még néhány az internethez kapcsolható meghatározó momentum amiket esetleg későbbi posztban közzé teszek, még nem tudom :-) - ezen (és azokon amiket még elbírálás alatt tartok, hogy posztoljam-e vagy sem )tapasztalatokon felbuzdulva gondoltam egy merészet és regisztráltam néhány társkereső oldalra, hogy akkor lássuk, mit lehet itt… ? És mivel ekkor tájt épp megint nem voltam túl jó passzban , tanácsolták, hogy írjak blogot a történésekről, merakinek ennyi gondolata van… ;-DDDDDDDD                                                                  

És gondoltam, tulképp mért is ne? ;-) Ami hatással van rám így vagy úgy (legyen az konkrét sztori, vagy bármilyen jelenség ), azt megírom, és közben hátha rá találok a nagy Ő-re… ;-)  Vagy Ő rám :-)

Hát így ;-)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskeresozopasikallatkertje.blog.hu/api/trackback/id/tr504726494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

busifa 2012.08.23. 12:56:54

Nagyon jó a felvezetés, várom a történeteket .

Csini.bloggerina 2012.08.31. 12:57:58

@busifa: háttt, naggggyon köszi :-) jönnek azok... ;-)))
süti beállítások módosítása