Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Társkeresőző Pasik Állatkertje

Friss topikok

Címkék

A LEGKRETÉNEBB

2012.08.22. 21:27 Csini.bloggerina

Hogy  ne keveredjek bonyolult jogi procedúrákba,  nevezzük Ákosnak az alanyt. Bár ez túl jó név neki, úgyhogy inkább legyen csak Taksony  (így ha az s betűt kihagyjuk, méltán tükrözi a róla kialakult véleményemet, nade ne szaladjunk ennyire előre ;-) )

Történt egy szép?  májusi ? júniusi? napon, hogy az egyik általam nem annyira kedvelt  – mert lehúzós az oldal, ha nem fizetsz  , szinte semmit sem csinálhatsz (broaf)  – társkereső oldalon kaptam egy levelet.  Miszerint is (és persze amúgy is, de ez nem titok :-D ) jajjj de csodaszép cuki-muki édes habosbabos tünemény vagyok, el van ájjjjulva és roppantul kellek neki, és ő meg aztán mennyire kell nekem, mert ő millllyen nagy szám, egy álompasi, és egyébként is , és vita nincs ;-)                                                             Nagondoltam, vééééééééégre! egy FÉRFI - őzike szem,pilla rebegtet (ezeket én csinálom ) - tudja mit akar és el is veszi ;-)                                                                                                                                                                                             Persze azért nem mondtam neki egyből igent arra , hogy találkozzunk - lévén, hogy egy részt hányatott életem lenne, ha minden kreténnel találkoznék, más részt meg csak :-P :-DDDDD, de mivel a fotón egész jól nézett ki , gondoltam csak megnézném közelebbről is, ha már ekkora az egója ;-)                                                                                   És mivel volt neki rendesen, azért a pár levélváltásnyi kommunikációnk alatt igyekeztem vele érzékeltetni, hogy  a képen  lévő édi-bédi Csini  lány nem az az átlagos lerakjuk a sarokba,  csendben , jól el van csaj , és a kevésbé jó önértékeléssel és önbizalommal bíró pasikat 2 perc alatt keresztben lenyeli , de egész jól vette az akadályokat, értelmesnek , intelligensnek tűnt (ehhee , tévedni még én is tudok  :-DDDD ), gondoltam akkor mért ne találkoznék végre vele ha már annyira ;-)                                                                 Bár a levelezés alatt már voltak intő jelek  –  nem ér rá randizni, mert EB van - ( mért is nem hallgatok jobban az ösztöneimre??? jó csak költői  volt a kérdés, még mielőtt  :-P ) de gondoltam, holmi ilyesféle hóbort egy illlyen (akkor még )tökéletes példánynak megbocsátható ;-)  Megjegyzés : a faszt ! :-D

Mindegy :-) 

Hát lássuk akkor a nagy eseményt :-) :

A randit lebeszéltük végre, központi helyen a Deák téren (mert idegennel  –korábbi tapasztalatok alapján - első randi csak is nyilvános helyen) délután 5 órakor - mielőtt még azt gondolná, hogy szándékozom nála tölteni az éjszakát :-D , mert általában azt gondolják :-D :-O  - a metrókijáratnál (ennek még szerepe lesz ) na haladjunk ;-)           Én szokásomhoz híven, kicsit késve érkeztem, Takony ööö… bocsi itt még nem :-) szóval Taksony már várt. Pontosan a metrókijáratnál, ahol nagy megrökönyödésemre ( hirtelen levegőt sem kaptam ) –ugyan is a fotóra csak némiképp és leginkább csak elmaszatolt körvonalaiban hasonlító (nem is tudom hogyan lehetett róla olyan ’jó’ képet csinálni ? :-O ) - halásznadrágos, zoknis-szandálos (de tényleg az volt rajta :-OOOO ),autóstáskás, átlagos vagy alatti de magát különlegesnek képzelő , kicsit sem vonzó pasi fogadott . Első gondolatom az volt, na most van hello , sarkon fordulok ; de aztán végig futott az agyamon, hogy EZ? hát ez kész! :-D ha ekkora egód volt a semmire, akkor  ebből baszki poszt lesz, ha esik, ha fúj, úgyhogy vettem egy mély levegőt és mondtam egy sziát.   Meg én hülye szóvá tettem, hogy nem tudtam melyik metró kijáratnál fog várni, mire közölte , hogy mivel én a piros metróval jövök, egyértelmű, hogy a piros metró kijáratánál fog várni. Hogy HOL ? ekkor már néztem kerekedő szemekkel, de gyorsan bele is kezdett a kioktatásomba (ahogy első randin kell és szerencsés is), hogy amelyik a régi Porshe szalonnál van, az a piros kijárat, a másik pedig a kék és hogy ő ezt táblákkal is igazolni tudja :-O Hát gondoltam , hogy azzal a táblával  igen csak fejbe tudnálak baszkodni most (persze ilyet sohasem tennék ), de ehelyett elmondtam neki, hogy x+-10 éve közlekedem metróval és ez csak az ő meg valami idióta fejében van, aki felvett jó sok zsét a táblagyártásért . Namindegy :-)                                                                       Szóval, ezek után, hogy kellő képpen bemutatkoztunk egymásnak a metrós szösszenet révén, már sejtettem, hogy nem lesz egyszerű menet az elkövetkezendő egy óra  , mert annyit minden holdkórosra szánok , akivel kegyesekedem találkozni , elvégre hátha ő a nagy ő . Megjegyzés : a faszt! :-D

És akkor most lettem kurva álmos, de folyt köv :-)

Szóval , túltéve magamat a kezdeti sokkon,  elgondolkodtam, hogy hogyan is lehetne vele úgy végig menni az utcán, hogy láthatatlanok legyünk :-D  Na most ez neki kifogástalanul ment is volna ( hehe ) , de nekem már kevésbé, úgyhogy azt a trükköt alkalmaztam amit szegény dédnagyanyám  mikor nagyon pisilnie kellett az utcán, felhúzta  a szoknyáját, le a bugyiját , leguggolt  a út szélén, becsukta  a szemét, mondván, hogy ha ő nem lát, akkor őt sem látják…  ;-D és ebből nem a pisilést tettem magamévá  ;-P Tehát napszemcsi fel, gondoltam : hajrá, had szóljon, lássuk mit fog ebből kihozni ;-)         Sikerült a Petőfi Sándor utcában, egy egész jó helyre beülni, meg Takonynak már az asztalválasztásnál beszólnia ;-) Tulajdonképpen innentől folyamatosan kritizált :-O ( mert ez nyerő az első randin, akár oktatni is kéne, hogy csak is így ;-) ), és fixa ideája volt, hogy ő meggyőz engem arról, hogy én rosszul látom a dolgokat ( mindent ) és az úgy jó ahogy ő mondja :-O Ja, hát neki :-DDDD   Ezt tetézte még azzal, hogy folyton próbálta belém beszélni, hogy nem baj az egy kapcsolatban, ha totál mások vagyunk, meg más az érdeklődési körünk, meg igazából annyi közünk van egymáshoz mint naposcsibének az Ikeához  , ez csak direkt jó, mert új dimenziókat nyitunk meg egymás életében, blablabla, energiavámpír ;-)                                                                                               Ekkor már megjelent a belső mosoly és a homlokomon látható volt a HÚBAZZ  felirat :-D Közben tejeskávémat szexin iszogatva azon gondolkodtam, hogy vajon egy ekkora emocionális és egyéb intelligenciával megáldott agykárosult pasi , hogy a francban szed össze akár egy retardált csajt is ? :-OOO                                                               A hab az volt a tortán, mikor Takonyunk közölte (miután ugye mindent lehányt amit mondtam , és csak is neki lehet igaza, merénaztán… ) hogy ő nagyon is el tudná képzelni, hogy vadul szexeljünk :-O                                                                                   Na itt már éreztem, hogy legszívesebben visítva csapkodnám a nevetéstől az asztalt, de helyette csak kacéran mosolyogtam és hát gondoltam, hogy : édesem, maximum álmodban ;-) És érdekes módon, hiába mondtam neki, hogy szerintem erre nem sok esély van és szerintem többet nem látjuk egymást, valami furcsa gondolattól vezérelve azt a rögeszméjét próbálta váltig magyarázni, hogy mi ideális páros lennénk :-O Ja, a diliházban talán ;-D Megjegyzés : de sztem már tudjátok, azért ; a faszt! :-DDDDDDD                                                                                                                                           Na, nem nagyon szaroztam tovább, mert már kurvára untam, meg kezdett idegesíteni is egy kicsit, na meg a jóból is meg árt a sok, hát még ;-) Mondtam, hogy isteni volt és de kár, hogy már mennem kell, és tényleg egy élmény volt ( mert hát az is volt ugye, csak milyen ? ;-DDDDD ) de roppant mód sajnálom, én nem tudom elképzelni a közös jövőnket, szal fel is van egy út, meg le is, ahogy Sandra Bullock mondta a Pusztítóban ;-)))) és aki bújt aki nem én megyek :-) Ekkor már látta, hogy részemről mára ennyi volta dolog , így megadólag fizetett és távoztunk. Én illedelmesen megköszöntem  Takoynak a fincsi lattét és elköszöntem.                                                                                                 Már a metróba lefelé a mozgólépcsőn kaptam egy sms-t  hogy mennyire bánhatom, és, hogy nem tudom mit hagytam ki… de a dolog attól vált szerethetőbbé, hogy mire haza értem, otthon  várt egy levél a társkereső oldalon, hogy én mekkora egy hülye kurva vagyok, hogy egy ilyen szuper lehetőséget mint ő kihagyok és egyébként is beteg gondolataim vannak a kapcsolatokról (mert szerintem egy párnak azért nem árt együtt élnie, szte meg minek és eddig sem volt neki szükséges :-O ) meg  szánalmas vagyok és egyéb válogatott fröcsögések :-) :-) :-) Gondoltam megírom neki válaszképp, hogy kár erőlködnie, mert egy ilyen kis Takony mint ő, soha nem fog az én zsebkendőmbe fröcsögni ( igen, igen , megint szex :-P :-D ) , de letiltott… ;-)

 

Boldogok a lelki szegények… ;-DDDDDDDDDDDD

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tarskeresozopasikallatkertje.blog.hu/api/trackback/id/tr974726632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

QTPie · http://erettnok.blog.hu 2012.08.28. 13:30:08

Na de hol a következő? Csak, hogy érezd, milyen, ha baszogatnak :)
süti beállítások módosítása